Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

divendres, 16 de maig del 2008

Graffitis






5 comentaris:

Striper ha dit...

Els de dama m'han agradat...

Ferran Porta ha dit...

Què xulo, quina explosió de color!

nur ha dit...

molt, molt macos tots. Si mai tinc peles per muntar una llibreria, demanaré als grafiteros que em decorin la persiana :)

Sylvie ha dit...

Ostres... les fotos m'han recordat vells temps!! La botiga New-Phono, allà vai comprar les meves guitarres!

Sara Maria ha dit...

Sylvie: una de les meves guitarres també és d'aquí, les altres són de Parramon.
Nur: si l'ajuntament treu la normativa l'hauràs de pintar de verd fosc :(

Jo les trobo genials, i les fotos (en tinc més) les he fet tot passajant un diumenge a la tarda pel barri... N'hi ha un munt! I donen vida als carrers.

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...