Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

diumenge, 16 de desembre del 2007

Delicies del Rebost a Descobrir Cuina


Quina sorpresa en veure l'últim número de la revista "Descobrir Cuina", en un artícle sobre la cuina i les receptes de cuina a internet, citen el meu blog de receptes! "Delícies del Rebost" el vaig començar tot volen que fos un arxiu compartit de receptes, que es pogués consultar arreu, un lloc on compartir diferents receptes i maneres de fer-les. Hi ha molts blogs a la xarxa amb receptes, per això m'ha fet il·lusió que sortís el meu en aquest article.
Podeu clicar la imatge per veure-la més gran i llegir l'article.

6 comentaris:

Ferran Porta ha dit...

Ostres, quina gràcia. Molt bé, no?
Per cert, acabo de veure que una altra amiga-virtual publica avui una recepta (http://elclubdelosdomingos.blogspot.com/2007/12/pastel-de-papaya-y-chocolate-negro.html). Potser et farà gràcia mirar-te-la. Bon profit!

Anònim ha dit...

Això és tot un arsenal de receptes: hauré de provar-ne alguna ....

Ferran Porta ha dit...

Per cert, Sara Maria, no m'he oblidat de la recepta de l'Apfelstrudel; ben aviat te l'envio per correu!

Sara Maria ha dit...

Gràcies als dos. Ferran, espero la recepta, ja suposo que hi penses.

Anònim ha dit...

¡¡¡¡ Felicidades !!!!
Me alegro mucho de que después de tanto trabajo y dedicación se te reconozca de esta manera. Siempre hace ilusión ver que la gente te visita y sigue tus recetas y fotos de manera fiel. Muchos besos y a seguir deleitándonos con esos sabores.

Marcos

Anònim ha dit...

Ja tinc la recepta! El problema és que me l'havien de passar en català però al final me l'han donat en alemany. O sigui, que ara em toca traduir-la. Demà baixo a Barcelona pels Nadals i entre una cosa i altra, potser trigaré tres o quatre dies. Però au, paciència que ja s'apropa! :)

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...