Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

divendres, 25 d’abril del 2008

Turó Parc




Ja comença el bon temps. Jo treballo a prop del Turó Parc, un dels llocs on es comencen a veure tuppers a l’hora de dinar; tuppers i migdiades al sol sobre l’herba.

Fou inaugurat al 1934 amb un disseny de l’arquitecte Nicolau Maria Rubió i Tudurí del 1917. Al parc hi havia atraccions, muntanyes russes i globus aerostàtic inclòs. Amb unes dimensions força més grans que l’actual, anava fins la Via Augusta i la carretera de Sarrià, tot marcant el final de la ciutat.
Amb el desenvolupament urbanístic es va anar reduint fins arribar a ser un jardí, i convertint-se, d’un lloc popular a un àrea verda d’una zona acomodada de la ciutat.

8 comentaris:

Josep B. ha dit...

De vegades en tenim llocs idílics a tocar de casa mentre ens morim per anar a buscar-los a l'altra banda del món (que també hi ha, de llocs bonics vull dir)

Striper ha dit...

Oh aquesta gespa per fer una mitgidiada.

Tupperistes ha dit...

Ostres sara Maria! Moltes gràcies pel premi! i per haver-nos fet descobrir el Turó Parc: quina passada! Quan ens vas dir -mira que som de poble!- que treballaves a prop de Turó Parc ens vàrem pensar que treballaves a Mataró! Com que els tupperistes estem molt a prop del Turó Parc (el de veritat!) un dia d'aquests hi anirem a fer un picnic!

Sara Maria ha dit...

A veure si ens hi trobem!

Ferran Porta ha dit...

Les teves composicions fotogràfiques m'acostumen a agradar molt. Aquesta, amb imatges del Turó Parc, també!

Eli ha dit...

buffff...
Quina sort, jo dino dins del despatx entre 4 pareds....
El turó parc, home no em queda massa lluny, pero s'em passaria lhora de dinar....
Aqui "manejan" eh...
ja,ja,ja

;-)

Anònim ha dit...

m'encanta el turó parc vaig cada divendres despres de l'escola hi ha molt espai per jugar

Sara Maria ha dit...

És cert anònim, hi ha molt espai, i ben bonic que és!

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...