Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

dimarts, 15 d’abril del 2008

300





No, no és la pel•lícula, si no en número que post. Doncs sí, ja he penjat 300 posts des que vaig començar aquest blog, el primer post era una mena d’explicació, la primera fotografia va ser una feta des del balcó de casa durant la celebració de la Copa d’Europa del 2006 que va guanyar el Barça.
La veritat és que no confiava en la meva constància per anar penjant post d’una manera regular, m’he sorprès a mi mateixa!
Les fotografies d’avui, gent, sempre m’ha agradat mirar la gent, no cal anar a un país exòtic per fer fotografies boniques de gent, aquests són fetes a París. Mmmm… París!

5 comentaris:

Striper ha dit...

Moltes felicitats per el 300.

Sylvie ha dit...

Aixx!! felicitats Sara Maria! quines fotos de quina ciutat eh!
Petones

nur ha dit...

Enhorabona, sara maria. Déu n'hi do 300 posts!

I Paris... hmmm, quina magnífica ciutat, m'encanta. Em sembla que aviat hi tornaré :)

Sara Maria ha dit...

Gràcies a tots. Si Nur, jo també tinc ganes de tornar-hi, ni que sigui un vueling de cap de setmana.

Ferran Porta ha dit...

A mi també m'encanta mirar-me la gent: com vesteixen, com es mouen, què sembla atraure'ls l'atenció... Aquesta "recopilació humana" m'ha recordar un passeig per les Rambles :)

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...