Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

dimecres, 5 de setembre del 2007

Berlín




Ja que alguns de vosaltres esteu esperant les fotografies de Berlín, deixo el viatge per més endavant i passo a penjar les fotos d’aquesta gran ciutat. M’ha agradat molt, però Ferran, no sé si hi viuria, és massa gran, jo sóc de mides més petites, Barcelona, Viena… Sempre he dit que si un dia no em trobeu a Barcelona em busqueu a Viena.
Poso més fotografies de la plaça Postdamer, on també hi ha el Sony Center, amb una cúpula futurista preciosa, obra de Helmut Jahn.

1 comentari:

Ferran Porta ha dit...

És que, Sara Maria, tot i ser absolutament cert que Berlin és gran, gegant!, té taaants raconets agradables, on et sents talment com si fossis en un poble!
Però bé, segur que Viena no deu estar gens malament, tampoc (la tinc a la llista de pendents).
Espectacular la Potsdamerplatz!

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...