Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

dijous, 16 d’abril del 2009

Fira del cop d'ull





Un cop més aquest dilluns de Pasqua, a Banyoles, s’ha realitzat la Fira del cop d’ull. Aquesta fira es realitza el dia següent de la Mare de Déu d’Agost, podeu veure uns posts aquí i aquí. I el dilluns de Pasqua. Aquest cop hi havien mes rampoines que mai... Jo em vaig comprar dos llibres de cuina vells. I em van regalar una sopera kitsch.
Heu vist el palomiton??? Les crispetes que m'havia fet jo amb un d'igual!!! Que bones!!!

5 comentaris:

Striper ha dit...

UHHHHH a mi totes aquestes coses m'agraden molt!!!

Ferran Porta ha dit...

Ostres, un cap jíbar, també?? Com hi haurà anat a parar, a un mercat de puces a Banyoles?? En tenia un de molt semblant -vaja, sembla aquest- de quan vaig viure a l'Equador (fa mooolts anys).

Unes fotos que m'han agradat especialment, perquè em tornen boig els mercats com aquest!

Francesc ha dit...

Mare de Déu quines coses s'hi poden trobar!!! En una de les fotos sembla que hi haja un cap reduït d'aquells de la selva amazònica... ups!!!

Josep B. ha dit...

La nina rossa que sembla estar en una orgia de madelmans i geypemans la recordo, les meves germanes en tenien una d'igual. Quins records.

Unknown ha dit...

Coi em pensava que jo era la única que li agradava anar a veure "trastos vells" però pel que veig pels comentaris, no sóc pas la única!! :D

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...