Aquest bloc va néixer un 6 d'octubre de 2006

dijous, 27 de novembre del 2008

Baeza





La seva Catedral fou construïda per ordre de Ferran III sobre una antiga mesquita, per allò de la cristianització dels llocs conquerits. La seva façana principal és renaixentista, però té una façana, al costat oest, on es conserven elements més antics, gòtic-mudèjars del segle XIII.
El seu interior, segle XVI, ens mostra l’espectacular llum d’aquesta terra, va ser construïda segons el projecte de Vandelvira. Moltes capelles interessants, reixa del mestre Bartolomé, porta plateresca, i un claustre on es conserven quatre capelles mudèjars.

5 comentaris:

Striper ha dit...

Unes fotos de un llocs bonics e interesants, m'ha impresionat el claustre.

angels ha dit...

Sara, fa molt temps que vaig estar a Ubeda i Baeza, però en les teves fotos sembla que no hagi estat, m'agradat molt.

Francesc ha dit...

Vaig anar a Baeza ara fa uns anys. M'agraden molt les fotos de detalls que fas. Salutacions

Marcos Marrero ha dit...

Ah! Úbeda y Baeza, dos sitios preciosos. De ahí me traje muy buenas fotos. Sin duda vale la pena visitarlas. Besos.

josep ha dit...

Sara,
Felicitats una vegada més per les fotos.
Quina llum!!

Segueixen aquest bloc


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...